donderdag 23 januari 2014

Een beetje dom.....

Dat kun je dus wel stellen. Op de een of andere manier heb ik het voorelkaar gekregen om een aantal berichten te verwijderen en niet zo'n beetje, maar helemaal!
De wereld vergaat niet zullen we maar zeggen en gaan met frisse moed verder. Ik zal wat foto's plaatsen van wat ik gemaakt heb.
.Dit is een huisje,dat ik op een rommelmarkt,ik vond het meteen iets hebben.
Het is erg leuk geworden,lekker kneuterig jaren 50 sfeer. Het wordt gesloten met een donkerrode
deur,waar ramen en ook een deur zitten.




 Dit is het huis CHARLOTTE. In vorige berichten (die er nog wel zijn) vertel ik hoe ik er een bed en breakfast van maak. Maar dat wilde niet,het werd niet wat ik  had gedacht. Dus werd het een woonhuis,
met deftige mensen,alleen met net zo'n rommelzolder als veel andere mensen.
De bed en breakfast komt er wel,daar ben ik nu mee bezig.
Er zit nu wel een flink hiaat tussen de berichten,maar door allerlei toestanden had ik toch niet zo veel gemaakt en dus verteld.
Ik hoop,dat het nu wel goed gaat,want zonde is het wel.Maar goed,door schade en schande wordt men wijs.











Geen opmerkingen: