donderdag 23 januari 2014

SOPHIE

Dit is het huis SOPHIE.
En dit wordt dan de bed en breakfast.
Zo was het,achter het dak zijn nog 2 slaapkamers. Beneden komt rechts de keuken,links een zitkamer en boven dus logeerkamers.Eerst zou ik de behangetjes effen houden,maar toen vond ik,uiteraard op internet,zulke  leuke, dat ik die heb gebruikt.
Dit zijn ze,vlinders,bloemen,vogels en de meest linkse met bootjes en vuurtorens. Met die laatste ben ik nu bezig. De meubels zijn blauw en groen,veel ervan had ik al in die kleuren.
De schilderijlijstjes die ik had ,goudkleurig, vond ik te  "zwaar",dus heb ik zelf lijstjes gemaakt en ze geschilderd met nagellak. Die heb ik in  veel kleuren en is gemakkelijk.
Ik ben nu bezig met kussen voor de stoelen, de deken is al klaar.
Deze bedjes waren al zo opgemaakt voor dat andere huis.Evenals de stoeltjes al blauw geschilderd waren.Het staat hier leuk, vooral  als het straks aangekleed is.
Zo is de voorlopige meubilering. Elke kamer krijgt zijn eigen motief en kleur. Ik ben zelf benieuwd hoe het zal worden.Het zal langzaam groeien net als de vorige huizen. Leuk!


Geen opmerkingen: