zondag 6 maart 2011

Henriette


kamer inwonend dienstmeisje
canes


kamer huishoudster
Langzaam maar zeker nadert de voltooing van het huis.De zolderkamers zijn klaar,misschien nog wat kleinigheden erbij,als ik iets passends vind of bedenk.De dienstmeisjes hebben hun dienbladen in de handen gekregen,een beetje groot en wel zwaar maar ze zijn wel wat gewend.De glaasjes zijn gevuld met overheerlijke nagellak.Smaakt wel niet zo,maar staat leuk.Op het andere blad liggen hapjes,samengesteld met suikerblaadjes(taartversiering)met daarop schijfjes,gesneden an z.g. canes(zie foto)Dit zijn staafjes van fimoklei,in diverse vormen,citroen,sinaasappel,worst,engels drop.enz. Helaas heb ik ze moeten kopen.want fimokleien behoort niet tot mijn vaardigheden.Rest mij nog de "salon"aan te kleden,foto's op de tafels,en siervoorwerpjes.Dan de buitenkant van het huis bekleden.Doe ik het laatst omdat het huis op een kastje met wielen staat en ik het heen en weer rijdt.Alles bij elkaar nog wel wat werk,maar het einde nadert.Moet ook,want er wachten al weer andere projecten.

Geen opmerkingen: